24.09.2024 Štjavnycký vjanočný jarmok 2024 - informácie pre predajcov

Pokyny pre záujemcov o predaj na 19. ročníku Štjavnyckého vjanočného jarmoku, ktorý sa bude konať 6. – 7.12.2024 v Kammerhofe.

Pokyny pre záujemcov o predaj na 19. ročníku Štjavnyckého vjanočného jarmoku,
ktorý sa bude konať 6. – 7.12.2024.

(čas podujatia: piatok 6.12.2024 11.00 – 20.00 hod., sobota 7.12.2024 9.00 -20.00 hod.)

PRIHLÁŠKA

•    Ak máte záujem o účasť na podujatí 19. ročník Štjavnyckého vjanočného jarmoku v dňoch 6. a 7. 12. 2024 po prvýkrát, zašlite fotografie a popis vašich výrobkov na e-mail: enviro@muzeumbs.sk
•    Všetci predajcovia sú povinní vyplneniť  a podpísať formulár „Žiadosť o ambulantný predaj ….“ A spolu sďalšími potrebnými prílohami zaslať poštou na adresu:
Slovenské banské múzeum
Kammerhofská 2,  969 01 Banská Štiavnica
•    Kapacita nádvorí,  a  zvlášť interiérových priestorov Kammerhofu, je obmedzená,  preto je výber predajcov vo výhradnej kompetencii organizátora.  Nie je možné prijať každého záujemcu o predaj.
•    Požiadavku na umiestnenie v interiéri zvýraznite v žiadosti, ináč vás zaradíme do predaja v exteriéri.
•    Svoje požadavky na stánok, stôl, stoličku, el. prípojku či iné, napíšte, prosím, do žiadosti o predaj
•    Ďalšia komunikácia bude prebiehať takmer výlučne e-mailovou formou. Dbajte preto, prosím na to, aby ste údaje v registračnom formulári vyplnili precízne a presne. Rovnako Vás prosíme o priebežnú kontrolu Vašej e-mailovej schránky, prípadne spamového koša.
•    V deň podujatia  je potrebné mať pripravené stanovište hodinu pred začatím podujatia (v piatok o 10.00 hod., v sobotu o 8.00 hod.). Na určenom predajnom mieste je potrebné zotrvať počas celej otváracej doby podujatia.
•    Účastníci sú v deň konania povinní rešpektovať pokyny organizátorov, vrátane ich fyzického umiestnenia na jarmoku. Nerešpektovanie týchto pokynov môže viesť k vylúčeniu z podujatia. Účastník svojou prihláškou vyjadruje súhlas s týmto pravidlom. Plán s umiestnením stánkov bude k nahliadnutiu pri vstupe do nádvoria alebo u poriadkovej služby.
•    Štjavnycký vjanočný jarmok sa snažíme realizovať šetrnejšie voči životnému prostrediu.  Od predajcov požadujeme minimalizované  používanie obalov. V prípade nutnosti je potrebné použiť obaly kompostovateľné, papierové alebo vratné. 
•    S autom je môžné prísť k Vášmu stanovišťu,  vyložiť tovar a auto odparkovať. Parkovanie si predajca zabezpečuje sám.
•    Vaše výrobky môžeme vopred ponúknuť návštevníkom prostredníctvom  sociálnych sietí.  Poprosíme vás zaslať aj pár fotografií na e-mail: enviro@muzeumbs.sk.
•    Ak máte záujem o predaj na podujatí Vianočný komorský dvor 2024, v dňoch 13. – 14.12. a 20. – 21. 12. 2024, Vašu žiadosť postúpime pracovníkom Oblastnej organizácie cestovného ruchu v B. Štiavnici. Výber predajcov a organizácia je v ich gescii. Podujatie bude prebiehať iba v nádvoriach Kammerhofu (nie v interiéri).

Poplatky stanovené VZN Mesta B. Štiavnica a organizátorom: 
•    za predaj tovaru a vlastných výrobkov 5 €/deň 
•    za predaj rýchleho občerstvenia 10 €/deň za každý m2 skutočne zabratej plochy
•    za predaj alkoholu 35 €/deň /stánok
•    za prenajatie stánku (obmedzené množstvo)/stola od organizátora  5 €/deň 
•    za využitie elektriny 5 €/deň (1x 230 V), 5 €/ deň (1 x 380 V remeselník, okrem občerstvenia), 20 €/deň (1 x 380 V občerstvenie)

Potrebné doklady - podnikateľské subjekty (živnostníci, obchodné spoločnosti)
•    „Žiadosť o ambulantný predaj ….“ jeden z nasledovných dokumentov: 
a.    fotokópiu  dokumentu,  ktorým  daňový  úrad  podnikateľovi  zaslal pridelený kód VRP a prihlasovacie údaje; alebo                                              b.    fotokópiu  identifikačného  balíčka zverejneného v e-kasa zóne podnikateľa,  na ktorom sú uvedené identifikačné údaje podnikateľa a daňovým úradom pridelený kód ORP, ktorá je používaná na stálom  predajnom (trhovom) mieste alebo na viacerých predajných (trhových) miestach; alebo
c.    fotokópiu pokladničného dokladu obsahujúceho QR kód (pokladničný doklad, pokladničný doklad vyhotovený pri úhrade faktúry alebo jej časti, OFF LINE DOKLAD); alebo
d.    čestné  vyhlásenie  žiadateľa  s  uvedením  ustanovení  osobitného  predpisu  (zákon č. 289/2008 Z. z. o používaní  elektronickej  registračnej  pokladnice  a  o zmene a doplnení zákona SNR č. 511/1992 Zb. o správe daní a poplatkov a o zmenách v sústave územných finančných orgánov v znení neskorších predpisov), že nie je povinný  na predaj výrobkov a  poskytovanie  služieb  používať  elektronickú  registračnú  pokladnicu  alebo  virtuálnu registračnú pokladnicu.
•    pri predaji potravín, byliniek a pod. kópiu rozhodnutia orgánu hygieny
•    pri predaji potravín stanovisko Štátnej veterinárnej a potravinovej správy (tam, kde to požaduje platná vyhláška)

Potrebné doklady - nepodnikateľské subjekty
„Žiadosť o ambulantný predaj ….“ Podľa predmetu predaja vyplňte vhodný formulár/formuláre:
•    Ak predávate produkty vlastnej pestovateľskej činnosti, príloha č. 2
•    Ak predávate produkty, ktoré sú vaše vlastné použité výrobky, príloha č. 3
•    Ak predávate originály alebo napodobneniny diela, príloha č. 4
•    Ak nepoužívate elektronickú alebo virtuálnu pokladnicu z dôvodov uvedených v príslušnom zákone, príloha č. 5
Vo zvláštnych prípadoch, spĺňajúcich nižšie uvedené podmienky aj:
doklad preukazujúci splnenie požiadaviek na predaj výrobkov a poskytovanie služieb podľa osobitných predpisov (napr. stanovisko orgánu hygieny).

Osobné údaje dotknutých osôb sa spracúvajú v súlade s NARIADENÍM EURÓPSKEHO PARLAMENTU A RADY (EU) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov) a so zákonom č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov. 

Článok môžete komentovať ...